Forum
SvaraHalmstad Handboll CUP 22/9 - arbetspass och bakning. |
---|
Hej! I helgen är det Halmstad Handboll Cup och vi ska bemanna lite olika roller under söndagen. Jag vet att det är kort framförhållning men vi har inte fått all info förrän idag. Arrangörerna är medvetna om detta och ber om ursäkt och hoppas att vi kan ställa upp på bästa möjliga sätt. Detta är första året cupen hålls och jag tycker gör så gott vi kan och lämnar feedback efteråt vad som var bra och vad som kan göras bättre så att det blir en bra cup i framtiden som kan generera pengar till föreningen. Passtider och roller Vi har ansvar för matcherna i B-hallen på söndagen från 7.45-ca 18.30. Jag tänker att vi kör 2-timmarspass (första och sista något längre) . Det är 6-7 personer per pass som behövs (se schema nedan): Sekretariat 2 personer - sedvanliga uppgifter Speaker 1 person presentera lagen inför match och informera om kiosk och annan aktuell info. Publik/Matchvärd 1-2 personer skall skapa en välkomnande, trivsam och trygg miljö kring matchen för spelare, ledare och publik Kiosk 2 personer - två kiosker på respektive sida av A-hallen och ansvaret delas med hallansvariga för A1 och A2. Ni löser sinsemellan så att ni kan se ert barns matcher när de spelas Om varje familj sätter upp sig på två pass var så löser vi detta utan problem. Bakning Varje lag skall baka 100 enheter bakverk (inga nötter och gärna någon gluten och laktosfritt också.) Innehållsförteckning skall bifogas Ni som kan tänka er baka, skriv upp hur mycket ni kan baka. Tidsschema Tiderna är ca Kiosk (2 pers) Sekretariat (2 pers) Speaker (1 pers) Publik-/Matchvärd (1(2) pers) 7.45-10.00 10.00-12.00 12.00-14.00 14.00-16.00 16.00-18.30 Det är kort framförhållning så var snälla och svara i tråden vilka tider ni kan så fort som möjligt så hoppas jag att schemat fylls utan problem. Jag uppdaterar löpande. Först till kvarn-principen får råda på tiderna Vänliga hälsningar Daniel Westergren Daniel Westergren 16 sep 2019 |
Svar (34 st) |
---|
Tiderna är ca Kiosk 2 pers Sekretariat 2 pers Speaker 1 pers Publik/Matchvärd 1 (2) pers 7.45-10.00 Gunilla Daniel 10.00-12.00 12.00-14.00 Daniel 14.00-16.00 16.00-18.30 |
Vi får se om detta blir bättre: Tiderna är ca Kiosk Sekretariat Speaker Publikvärd/Matchvärd 7.45-10.00 Gunilla/1. 2 pers Daniel 1 (2) pers 10.00-12.00 2 pers 2 pers Daniel 1 (2) pers 12.00-14.00 2 pers 2 pers 1 pers. 1 (2) pers 14.00-16.00 2 pers 2 pers 1 pers 1 (2) pers 16.00-18.30 2 pers 2 pers 1 pers. 1 (2) pers |
Jag kan mellan 12-16. Katarina Jobbar |
Tack Nenne! Ok med sekretariat? |
Vi kan hjälpa med sekretariat och kiosken 14-16. Jag kan ta pass innan eller efter om det behövs. |
Hej! Jag kan ta de första två passen. Gärna sekretariat, speaker eller matchvärd :) Med vänlig hälsning Håkan Widepalm |
Jag(kiosk) o Lasse(sekretariat) kan ta första tiden på söndag. Stannar nästa pass oxå om det behövs. Bakar ett gäng muffins l tar med oxå. |
Hej! Vi bakar en plåt med mjuka kakor ex kärleksmums. /Ulrika |
Jag kan hjälpa till kan vara matchvärd eller kiosk på förmiddagen. Hälsn Martina |
Jag kan ta sekretariat 14-16 om det passar. |
Såg fel i almanackan. Katarina kan ta kiosk 10-12 och jag sekretariat eller matchvärd 12-14. Jag kan stanna kvar passet efter ifall det behövs |
Matchvärd 10-14 |
Kan assistera i sekretariat 10-14 om matchvärdsposten är fylld. |
Jag kan hjälpa till i sekretariatet. Sätt in där det passar. Kan ej mellan kl 11.30 - 15. |
Jenny kan hjälpa till i kiosken. |
Lägger till alternativet matchvärd på Jenny. |
Jag kan ta kiosken mellan 14-16 |
Kan vara i kiosken och eller matchvärd. Är tillgänglig för 2 pass. Är uppe tidigt. Kan ha sammanhängande eller delat pass. |
Jag hjälper gärna till i kiosken eller som publikvärd och kan när som. |
Hej! Tack för era svar och möjlighet att ställa upp med både bakning och pass. Så här ser det ut just nu: Bakning Marie E och Ulrika W. Finns det en eller två personer till som kan tänka sig att baka 25 st bakverk vardera så att vi får ihop 100 st? Arbetspass Utifrån det jag fått in från er alla ser det ut så här just nu. Har jag missuppfattat något så hör bara av er så får jag justera Vakanta platser som behöver fyllas: 12-14 1 kiosk och 1 matchvärd 16.00-18.30 1 kiosk, 1 Sekretariat och 1 speaker Jag hoppas det blir läsbart. Forumet verkar inte gilla kolumntänk... Tiderna är Kiosk Sekretariat Speaker Publikvärd/Matchvärd 7.45-10.00 Gunilla/Marie E Lars E/Håkan Håkan Morgan 10.00-12.00 Martina/Katarina Lars E/ Fredrik L Håkan Morgan 12.00-14.00 Belma/VAKANT Nenne/Fredrik L Daniel VAKANT 14.00-16.00 Belma/Sara H Adis/Johan S Daniel Nenne 16.00-18.30 Josefine/VAKANTStefan S/VAKANT VAKANT Jenny S |
VI kör så här istället Vakanta platser som behöver fyllas: 07.45-10.00 1 sekretariat 12.00-14.00 1 kiosk och 1 matchvärd 16.00-18.30 1 kiosk, 1 Sekretariat och 1 speaker Kiosk 07.45-10.00 Gunilla/Marie E 10.00-12.00 Martina/Katarina L 12.00-14.00 Belma/VAKANT 14.00-16.00 Belma/Sara H 16.00-18.30 Josefine C/VAKANT Sekretariat 07.45-10.00 Lars E/VAKANT 10.00-12.00 Lars E/Fredrik L 12.00-14.00 Nenne/Fredrik L 14.00-16.00 Adis/Johan S 16.00-18.30 Stefan S/VAKANT Speaker 07.45-10.00 Håkan 10.00-12.00 Håkan 12.00-14.00 Daniel 14.00-16.00 Daniel 16.00-18.30 VAKANT Publik-/Matchvärd 07.45-10.00 Morgan 10.00-12.00 Morgan 12.00-14.00 VAKANT 14.00-16.00 Nenne 16.00-18.30 Jenny S |
Jag tar passet mellan 12-14. /Måns A |
Jag bakar också! |
Uppdatering av bemanningsläget inför helgen. Bakar gör Marie, Sara och Ulrika. Finns det nån mer som kan tänka sig att baka 25 st bakverk så har vi löst den frågan. Vi har fem pass kvar att bemanna på söndag. Var snälla och se över möjligheten att ta nåt pass till. Skulle ni kunna tänka er någon annan uppgift än den som behövs vid respektive tidpunkt så skriv det också ,då vissa personer har öppnat upp för olika arbetsuppgifter och tider. Vakanta platser som behöver fyllas: 07.45-10.00 1 sekretariat 12.00-14.00 1 kiosk 16.00-18.30 1 kiosk, 1 sekretariat och 1 speaker Preliminärt schema Kiosk 07.45-10.00 Gunilla/Marie E 10.00-12.00 Martina/Katarina L 12.00-14.00 Belma/VAKANT 14.00-16.00 Belma/Sara H 16.00-18.30 Josefine C/VAKANT Sekretariat 07.45-10.00 Lars E/VAKANT 10.00-12.00 Lars E/Fredrik L 12.00-14.00 Nenne/Fredrik L 14.00-16.00 Adis/Johan S 16.00-18.30 Stefan S/VAKANT Speaker 07.45-10.00 Håkan 10.00-12.00 Håkan 12.00-14.00 Daniel 14.00-16.00 Daniel 16.00-18.30 VAKANT Publik-/Matchvärd 07.45-10.00 Morgan 10.00-12.00 Morgan 12.00-14.00 Måns A 14.00-16.00 Nenne 16.00-18.30 Jenny S |
Jag har första kioskpasset o stannar gärna även andra... men känner inte att ett tidigt och ett sent funkar... |
Jag bakar nått! |
Hej! Vi behöver fortfarande hjälp fylla dessa pass Säg även till om ni kan ta nån mer tid oavsett om den är fylld eller inte så ser jag om det går att flytta runt. 07.45- 10.00 Sekretariat 12.00-14.00 Kiosk 16.00-18.30 Kiosk, Sekretariat och Speaker. Prelschema ser ni tidigare i tråden |
Jag kan stanna kvar i kiosken o ta dubbelpass 10-14 |
Hej! Nu har vi snart fyllt alla positioner till helgen. Det finns tre viktiga platser kvar som jag hoppas vi kan hjälpas åt att fylla. Jag är tacksam för att ni ställer upp. Sekretariat 07.45-10.00 och 16.00-18.30. Har ni inte suttit innan så löser det sig ändå. Det är rutinerade kompisar ni får sitta med och ni får gott om tid att sätta er in i det på morgonen eftersom första matchen börjar vid 09.00. Speaker 16.00-18.30.Är det någon som kan tänka sig vara speaker tidigare på dagen så kan vi flytta Håkan till andra uppgifter eller mig till annan tid. Massor av möjligheter😀 Bakningen har löst sig och det är jag tacksam för. Ta med dem när ni kommer eller skicka med er spelare så tar jag eller Gunilla hand om dem. /Daniel |
Här är Prel schemat just nu. Förhoppningen är att varje familj skall kunna ta minst två pass. Ibland kan det givetvis vara svårt men var snälla och se över era möjligheter. /Daniel Kiosk 07.45-10.00 Gunilla/Marie E 10.00-12.00 Martina/Katarina L 12.00-14.00 Belma/Martina 14.00-16.00 Belma/Sara H 16.00-18.30 Josefine C/Gunilla Sekretariat 07.45-10.00 Lars E/VAKANT 10.00-12.00 Lars E/Fredrik L 12.00-14.00 Nenne/Fredrik L 14.00-16.00 Adis/Johan S 16.00-18.30 Stefan S/VAKANT Speaker 07.45-10.00 Håkan 10.00-12.00 Håkan 12.00-14.00 Daniel 14.00-16.00 Daniel 16.00-18.30 VAKANT Publik-/Matchvärd 07.45-10.00 Morgan 10.00-12.00 Morgan 12.00-14.00 Måns A 14.00-16.00 Nenne 16.00-18.30 Jenny S |
Hej! Borde väl funka att jag dubblerar första passet som speaker och i sekretariat!? |
Om det underlättar bemanningen så kan jag och Stefan ta sekretariatet ihop sista passet så blir istället "match-värd" 16-18.30 ledigt. Kanske finns fler som kan tänka sig det funderar jag... |
Hej! Här kommer schemat inför imorgon. Vakanserna som finns kvar får vi lösa under morgondagen. Tack för att ni ställer upp!! Samling 07.45 vid huvudingången till Halmstad Arena. Övriga får gärna vara på plats ca 10-15 min innan sitt pass för att bytet ska gå smidigt. Info om respektive roll ligger i dokumentet Hallpärm under Dokument på P06 sida. Kiosk 07.45-10.00 Gunilla/Marie E 10.00-12.00 Martina/Katarina L 12.00-14.00 Belma/Martina 14.00-16.00 Belma/Sara H 16.00-18.30 Josefine C/Gunilla Sekretariat 07.45-10.00 Lars E/Håkan 10.00-12.00 Lars E/Fredrik L 12.00-14.00 Nenne/Fredrik L 14.00-16.00 Adis/Johan S 16.00-18.30 Stefan S/Jenny S Speaker 07.45-10.00 Håkan 10.00-12.00 Håkan 12.00-14.00 Daniel 14.00-16.00 Daniel 16.00-18.30 VAKANT Publik-/Matchvärd 07.45-10.00 Morgan 10.00-12.00 Morgan 12.00-14.00 Måns A 14.00-16.00 Nenne 16.00-18.30 VAKANT |
Tack för ert engagemang i helgen! Ni bidrog verkligen till att det blev ett uppskattat evenemang. Gästande lag och publik har gett mycket positiv feedback kring turneringen. Cupgruppen är väldigt tacksamma för vår insats. Det var mycket som blev bra i cupen och också saker som kan förbättras. Vi kommer att få möjlighet att ge feedback på båda dessa delar inom kort, allt för att stärka kvaliteten på turneringen. För P06 räkning är jag väldig glad att ni kunde ställa upp i helgen trots kort framförhållning. Grymt härligt att vara del i detta laget. Slutligen riktigt kul att se killarna spela handboll igen med bra insatser mot bra motstånd. Jag ser fram emot många roliga matcher under säsongen. /Daniel |